اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اردستان
حمیدرضا تاملی
شوراها و شهرداران اردستان به سمت فعالیت‌های فرهنگی بروند
فرماندار اردستان :

شوراها و شهرداران اردستان به سمت فعالیت‌های فرهنگی بروند

فرماندار اردستان گفت: وضعیت عمرانی شهرداری‌ها خراب است اما با همین اعتبارها و امکانات موجود می‌توان کار فرهنگی انجام داد که تاثیر بسیار بزرگتری نسبت به آن دارد و رضایتمندی بیشتری را در جامعه به وجود می‌آورد.

حمیدرضا تاملی روز چهارشنبه در نشستی به مناسبت روز شوراها اظهارداشت: شوراها و شهرداری‌ها مهمترین نهادی هستند که می‌توانند انتظارهای مردم را برآورده کنند، بر سرنوشت اقتصادی مردم تاثیرگذار باشند و بیشترین رضایتمندی را در جامعه به وجود آورند زیرا زمانی که فرهنگ جامعه ارتقا یافت، کارها بهتر جلو خواهد رفت.

وی افزود: فرمانداری مشکلات شهرداری‌ها را به خوبی می‌داند اما مدیریت شهرستان باید هم‌چون یک تیم فوتبال عمل کند و همه در کارها دخیل باشند و با اولویت‌بندی و همکاری امور را پیش ببرند و دولت هم طرح‌های عمرانی را بر اساس اولویت انجام می‌دهد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: مجموعه شوراهای اسلامی دوره پنجم و دولت در آخرین سال فعالیت خود هستند اما باید چنان عمل کنند که‌ نحوه گفتمان و موضع‌گیری‌ها با سه سال گذشته متفاوت باشد.

وی اضافه کرد: امسال باید به سمت نتیجه گرفتن پیش برویم تا مردم بهره تلاش و فعالیت سه ساله را درک کنند.

تاملی بیان کرد: ۷۰ درصد جمعیت شهرستان در شهرها سکونت دارند، از سویی تاثیرگذاری شوراها در شهرها بیشتر است و کار شهرداری‌ها بیشتر در معرض دید مردم قرار دارد و می‌تواند رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد

وی با اشاره به وضعیت نامناسب درآمدی شهرداری‌ها تاکید کرد: مسوولان باید با علم‌ به شرایط موجود جامعه مسوولیت بپذیرند، کار کنند و با خودداری از توجیه کردن، منتظر کمک دیگران نباشند و از آورده وجودی، فکری و مدیریتی خود استفاده کنند.

فرماندار اردستان ادامه داد: افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی در این شهرستان ۲ برابر متوسط کشوری است که این از پایین بودن سطح درآمد مردم منطقه نشان دارد و باید در حوزه گردشگری با توجه به ظرفیت‌های موجود بیشتر کار شود.

به گفته وی، کارهای عمرانی در روستاها انجام شده ما روستاها خالی از سکنه شدند و این فعالیت‌ها بدون استفاده مانده است.

تاملی یادآور شد: شوراها ماموریت‌های گوناگونی دارند که باید به آنها بپردازند و فرمانداری وظیفه نظارتی و حمایتی دارد، اما باید در راستای  سرمایه‌گذاری چنان شود که‌ شاهد افزایش اشتغال و درآمدزایی باشیم.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز  گفت: امسال آخرین سال خدمت برای شوراهاست و امیدواریم بتوانند نتیجه اقدام‌های سه ساله خود را بگیرند.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد افزود: شوراها باید چنان برنامه‌ریزی کنند که یک فرایند، خروجی و نتیجه داشته باشد و به صورت جسته و گریخته نباشد.

وی با اشاره به جابه‌جایی مدیران در شهرداری‌ها بیان کرد: گاهی در یک دوره چند مدیر تغییر می‌‍کند که این موضوع به کارها لطمه می‌زند.

نماینده اردستان در مجلس اضافه کرد: باید از مختصر سرمایه‌ای که در اختیار داریم، به نحو احسن استفاده کنیم تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

نهم اردیبهشت‌ماه با عنوان روز شوراها نام‌گذاری شده است.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*