اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » مهمترین عناوین » ورزشی
  • شناسه : 3358
  • 21 فوریه 2022 - 17:25
  • 1368 بازدید
  • ارسال توسط :
والیبال باریج اسانس کاشان
قوانین فدراسیون موجب از دست دادن ۳ بازیکن ملی پوش تیم والیبال باریج اسانس کاشان شد

قوانین فدراسیون موجب از دست دادن ۳ بازیکن ملی پوش تیم والیبال باریج اسانس کاشان شد

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان چند روز گذشته با پیروزی برابر سایپا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان کشور شد و جواز حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های والیبال زنان آسیا را کسب کرد و به همین بهانه با زهرا حسیبی مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان به گفت‌وگو نشستیم. فاطمه حسیبی […]

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان چند روز گذشته با پیروزی برابر سایپا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان کشور شد و جواز حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های والیبال زنان آسیا را کسب کرد و به همین بهانه با زهرا حسیبی مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان به گفت‌وگو نشستیم.

فاطمه حسیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برخی قوانین موجود در فدراسیون اظهار داشت: تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان تنها تیم خصوصی حاضر در لیگ برتر والیبال بانوان است و بر اساس قوانین اگر ما یک سال به هر دلیلی تیم نداشته باشیم بازیکنان ما آزاد محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های ما با این قانون به نحوی از ما جدا می‌شوند، افزود: این قانون باعث شده تا نتوانیم از حق و حقوق خود دفاع کنیم در حالی که باریج اسانس تیم بانوان و هم آقایان دارند و بر اساس این قانون ما سه بازیکن ملی پوش خود را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه باریج اسانس کاشان با بیان اینکه متاسفانه مجامع بزرگ پذیرای تیم‌های خصوصی نیستند، ابراز داشت: این شرایط علاوه بر ضررهای مالی ضررهای معنوی را به دنبال داشت و روحیه بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد و کادر فنی اما جانانه با مدیریت شرایط توانستند روحیه بازیکنان را در سطح مطلوب نگه دارند.

وی با بیان اینکه زمانی که تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان را جمع می‌کردیم از مسئولان توقع حمایت داشتیم، گفت: توقع می‌رفت مسئولان بگویند اگر ما نمی‌توانیم کاری برای شما انجام دهیم اما سالن تمرین را برای این مهیا می‌کنیم در حالی که حتی این کار را نیز انجام ندادند.

حسیبی با بیان اینکه باریج اسانس از سد دو تیم مدعی عنوان قهرمانی گذشت و به مقام نخست دست پیدا کرد، تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر باریج اسانس اما به تعهد اخلاقی خود عمل کردیم در حالی که متاسفانه مسئولان بر سر تمرین تیم نیز حتی حاضر نشدند و این شرایط کار کردن را برای ما سخت کرده است.

وی ضمن ابراز تاسف از بی‌مهری‌ها به تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان تاکید کرد: بارها و بارها ما به زمین خوردیم اما بلند شدیم و ادامه دادیم و تبریک‌ها اگرچه جای خوشحالی دارد اما باید این تبریک‌ها از ابتدا به صورت عملی باشد و با وجود تمامی این شرایط اما تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان تمام تمرکز خود را بر روی حضور در مسابقات آسیایی معطوف کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*