اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اسلایدر » فرمانداری
علی اکبر مرتضایی
۱۸۸۳ فرصت شغلی در سال ۹۸ در شهرستان کاشان ایجاد شد
فرماندار کاشان:

۱۸۸۳ فرصت شغلی در سال ۹۸ در شهرستان کاشان ایجاد شد

فرماندار کاشان گفت: در سال ۹۸ با وجود تمام مشکلات از جمله تحریم اقتصادی و شیوع کرونا بیش از یک هزار و ۸۸۳ فرصت شغلی در شهرستان کاشان ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر مرتضایی پیش از ظهر پنج شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان در سال ۹۹ با اشاره به برگزاری ۲۶ جلسه برای رفع موانع تولید اظهار داشت: این جلسات ۱۴۰ مصوبه داشت که بیش از ۶۰ درصد این مصوبات به مرحله اجرا درآمد.

وی همچنین از برگزاری شش نشست کارگروه اشتغال در سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: این کارگروه ۳۹ مصوبه داشت که مهمترین محور این مصوبات رونق تولید و توسعه مشاغل خانگی بود.

فرماندار کاشان از ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۸ با وجود تمام مشکلات از جمله تحریم اقتصادی و شیوع کرونا بیش از یک هزار و ۸۸۳ فرصت شغلی در شهرستان کاشان ایجاد شد.

کاشان رتبه دوم تشکیل سازمان‌های مردم نهاد را در بین شهرستان‌های اصفهان دارد

وی با بیان اینکه کاشان رتبه دوم تشکیل سازمان‌های مردم نهاد را در بین شهرستان‌های استان اصفهان دارد، خاطرنشان کرد: این نشان از مشارکت اجتماعی بالای مردم کاشان در اداره شهر است.

مرتضایی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب تأسیس شهرک سوم صنعتی کاشان بیان داشت: در بخشی از این شهرک که پس از ۱۷ سال مصوب شد، شهرک ماهیان زینتی راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اولویت‌های کاشان در سال جاری یادآور شد: ایجاد منطقه نمونه ارگانیک زراعی دامی یکی از مواردی است که امیدواریم در سال جاری با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شود.

عملیاتی کردن منطقه ویژه اقتصادی کاشان

فرماندار کاشان عملیاتی کردن منطقه ویژه اقتصادی کاشان را یکی دیگر از اولویت‌های شهرستان کاشان در سال جاری دانست و متذکر شد: این مهم می‌تواند علاوه بر توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار در شهرستان کاشان باعث توسعه گردشگری نیز شود.

وی همچنین از پیگیری ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی در سال جاری خبر داد و گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تشکیل پرونده سلامت برای کارمندان، صیانت از حقوق شهروندی و همچنین استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد از دیگر اولویت‌های شهرستان کاشان است.

فرماندار کاشان همچنین با اشاره به شیوع کرونا تاکید کرد: در حال حاضر کاشان کمترین مشکلات مرتبط‌با این بیماری را دارد که این مهم به دلیل حضور فعال مردم، بسیجیان و نیروهای جهادی و همچنین زحمات عاشقانه کادر درمانی و بهداشتی در مبارزه با این بیماری است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*