اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اسلایدر » فرمانداری
فرماندار کاشان
آمایش سرزمینی منطقه کاشان در دستور کار قرار گرفت

آمایش سرزمینی منطقه کاشان در دستور کار قرار گرفت

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به برنامه‌های سال جاری گفت: آمایش سرزمینی منطقه کاشان در دستور کار قرار گرفت.

علی اکبر مرتضایی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و تلاش شبانه‌روزی تمامی دستگاه‌ها و نهادها به ویژه کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: نخستین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با بهبود شرایط این شهرستان برگزار شده است؛ در سال جاری باید خود را برای آبادانی هر چه بیشتر منطقه کاشان به کار بگیریم.

وی ضمن اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: فرمانداری کاشان با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مربوطه در تلاش است تا مشکلات به حداقل کاهش پیدا کند و در این زمینه همکاران ما در معاونت‌های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان کاشان آمایش سرزمین منطقه کاشان را یکی از برنامه‌های در دستور کار فرمانداری این شهرستان اعلام کرد و ابراز داشت: ۲۶ جلسه موانع تولید با ۱۴۰ مصوبه در سال ۹۸ در کاشان برگزار شده است و ۶۰ درصد آنان تاکنون اجرایی شده است.

وی ضمن اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب رزمایش سراسری کمک مومنانه در کاشان همزمان با سراسر کشور اجرایی شد و خیران و آحاد مردم و نهادها در این زمینه خوش درخشیدند و نمونه‌ای از آن تهیه و توزیع هفت هزار بسته معیشتی است.

مرتضایی از بازدید ۶۳ کارگاه و کارخانه در منطقه کاشان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: مشکلات این واحدها احصا و مشکلات آنان را با همکاری و کمک مسئولان به ویژه استاندار استان اصفهان توانستیم رفع کنیم و در رفع مشکلات آنان از تمامی ظرفیت‌های موجود نیز استفاده کردیم.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در مورد پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با کمک عوامل بهداشت و درمان کاشان تاکید کرد: ۱۱ خانه بهداشت و دو کلینیک پایگاه سلامت و اجرای طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» نیز از جمله اقدامات سال ۹۸ در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

فرماندار شهرستان کاشان ضمن اشاره به ساخت و تکمیل ۴۰۰ میلیارد تومان طرح‌های عمرانی در این شهرستان تبیین کرد: سال گذشته با تمام مشکلات از تحریم اقتصادی گرفته تا شیوع ویروس کرونا که وجود داشت در مجموع برای یک‌هزار و ۸۸۳ نفر شغل در شهرستان کاشان ایجاد شد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*