اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی
استانداری اصفهان
تمهیدات مقابله با کرونا باید دائمی باشد
استاندار اصفهان:

تمهیدات مقابله با کرونا باید دائمی باشد

استاندار اصفهان گفت: دوره کرونا تمام نشده و تمهیدات مقابله با این ویروس باید به صورت دائمی تداوم یابد.

عباس رضایی عصر چهارشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان افزود: کسی گمان نکند دوره کرونا به اتمام رسیده بلکه این بیماری هست و چه بسا خواهد ماند لذا لازم است دامنه تمهیدات مقابله با این ویروس گسترده و عمیق شود.
وی تاکید کرد: اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت بر اجرای آنها از سوی دستگاه‌های نظارتی ضروری است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: مردم ما باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از کلیه صنوف، واحدهای مختلف و دستگاه‌های اداری و دولتی و مراکز خدماتی مطالبه کنند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت تجمیع ظرفیت‌های استان برای جمع‌آوری کمک‌ها در طرح “مواسات مومنانه” گفت: رسانه‌ها باید مردم را از نظر ارسال کمک‌های نقدی خود به حساب اعلام شده به‌منظور مدیریت صحیح این کمک‌ها آگاه کنند.
رضایی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی افراد نیازمند توسط سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان اظهار داشت: ضمن شناسایی کلیه افراد نیازمند به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که یک فرد تنها از یک نهاد حمایتی کمک دریافت کند تا از این طریق فرصت کمک‌رسانی به افراد بیشتر فراهم شود.
وی همچنین در ابتدای این جلسه در ارتباط با وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به شرایط خاص اصفهان گفت: صنعت گردشگری در اصفهان و بخش‌های مرتبط با آن و صنعت نساجی در کاشان بسیار آسیب دیده و این مستلرم نگاه ویژه دولت به استان است.
همچنین در این جلسه بسته اقتصادی پیشنهادی از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ارائه شد و وزیر اقتصاد و دارایی با جامع ارزیابی کردن این بسته گفت: پس از بررسی کارشناسی از مفاد آن بهره‌برداری خواهد شد.
کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت روز چهارشنبه اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یکهزارو ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده و مجموع بیماران در سطح کشور به ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر رسیده است.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری به پنج هزار و۹۵۷ نفر رسیده است.
جهانپور گفت: تاکنون ۷۳ هزار و ۷۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و مرخص شده‌اند که البته ۲ هزار و ۹۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*