اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اسلایدر » شهرداری
شهرداری
شهرداری کاشان نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام کند

شهرداری کاشان نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام کند

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه شهرداری کاشان نسبت به تکمیل پروژه‌ها اقدام کند، گفت: امکان اجرای پروژه جدید شهری بعید است.

علی رسول زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به ایجاد مشکلات ویژه واحدهای صنفی با شیوع ویروس کرونا رئیس جمهور در مورد ادارات و شهرداری‌ها دستورالعمل‌هایی را صادر کرد که پس از ابلاغ شورای شهر کاشان این مهم را در دستور کار قرار می‌دهد و شهرداری کاشان نیز مکلف به اجرای آن است.

وی ضمن تاکید بر رعایت حال کسبه در اجاره بها و تخفیفات سایر موارد افزود: شورای شهر کاشان همواره بر رعایت حال مردم تاکید دارد و بر همین اساس شورای شهر کاشان برای رعایت حال کسبه مصوبات لازم در این زمینه را مطرح و به تصویب می‌رساند.

رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه شورای شهر کاشان بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با بودجه مصوب شهرداری کاشان پروژه‌های نیمه تمام این نهاد خدماتی را تا تکمیل پیگیری می‌کند، ابراز داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی فعلی شروع پروژه جدید توسط شهرداری کاشان بعید است مگر در شرایط ضرورت که آغاز آن پروژه لازمه شهر باشد.

وی ضمن اشاره به مشکلات و شرایط ویژه اقتصادی گفت: امسال سال خاصی است و با توجه به شرایط حاکم حتی ممکن است لازم باشد تا بودجه شهرداری کاشان اصلاحاتی را داشته باشد چراکه با توجه به بودجه تعیین شده شهرداری کاشان لازم است علاوه بر تکمیل پروژه ها هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل نیز با توجه به بودجه‌ای که در اختیار است، تامین شود.

رسول‌زاده ضمن تاکید بر تکمیل کنارگذر شهرستان کاشان تصریح کرد: با تکمیل پروژه کنارگذر، دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از آن بهره‌مند می‌شوند و بار ترافیکی شهرستان کاشان نیز با احداث کنارگذر کاهش پیدا می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*