اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » رویدادها » فرهنگ و ارشاد اسلامی » فرهنگی
سید سعید سرابی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان معارفه شد
روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور علی‌اصغر کاراندیش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی غیاثی مدیرکل امور هماهنگی استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاسمی معاون استاندار اصفهان، معاونان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مسئولان مربوطه برگزار شد.

در این مراسم معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کیفی بوده است، اظهار داشت: آمار و ارقام فعالیت‌های فرهنگی نشان می‌دهد که رشد فزاینده‌ای در تعداد سالن‌های سینما، نشر و کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، مطبوعات، بازی‌های رایانه‌ای رخ داده که در سازمان‌های تابعه نیز رشد خوبی در چند سال گذشته انجام شده است.

حرکت وزارت ارشاد از تصدی‌گری به سمت حمایت و سیاست‌گذاری

علی‌اصغر کاراندیش در ادامه افزود: هدف ما این است که از تصدی‌گری به سمت حمایت و سیاست‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی حرکت کنیم که در این مدت نیز بخش اقتصاد فرهنگ و هنر بیش از پیش فعال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ترویج کتاب و کتابخوانی که سبب بالا رفتن سرانه مطالعه در کشور شده، گفت: باید از دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح استان حمایت کرد و امیدواریم مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بتواند همچون گذشته منشا خدمات ارزشمند باشد.

کاراندیش خاطرنشان کرد: اصفهان سابقه دیرینه فرهنگی هنری در کشور داشته، بنابراین مدیرکلی را برای این استان معرفی کردیم که سابقه و توان مدیریتی بالایی داشته باشد.

صمیمیت و رفاقت لازمه کار فرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: نزدیک به 2 سال و نیم در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در خدمت اهالی فرهنگ و هنر استان اصفهان بودم و سعی شد اقدامات مختلفی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سطح فرهنگ استان اصفهان را بسیار بالاست، تصریح کرد: یکی از لوازم کار فرهنگی وجود صمیمت و رفاقت بین متولیان فرهنگ و هنر استان اصفهان است و در این مدت با ساماندهی نیروی انسانی و افتتاح و بهره برداری ساختمان اداره کل، تلاش شد تا این امر به ثمر برسد.

قدر خدمت در اصفهان را می‌شناسم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: قدر خدمت در اصفهان را می‌شناسم و با وجود پیشنهادات مختلف کاری فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر این استان را با افتخار انتخاب کردم و این استان را به حق به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی می‌شناسم.

سید سعید سرابی افزود: امیدوارم در مدت حضور در اصفهان خدمات فرهنگی هنری در خور استان با همراهی همکاران اداره کل و ادارات شهرستان‌ها و سایر مجموعه‌های فرهنگی صورت گیرد.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*