اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » شهرداری » کرونا
مشاوره
ارایه مشاوره رایگان به کاشانی‌ها برای کاهش استرس‌ کرونایی

ارایه مشاوره رایگان به کاشانی‌ها برای کاهش استرس‌ کرونایی

مدیر فرهنگ‌سرای معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: خدمات مشاوره رایگان به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه به صورت رایگان از سوی این فرهنگ‌سرا ارایه می‌شود. سید رضا هاشمی روز یکشنبه در این زمینه اظهارداشت: در شرایطی هستیم که سفارش اکید بر مراجعه کمتر به اماکن […]

مدیر فرهنگ‌سرای معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: خدمات مشاوره رایگان به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان افراد تا پایان اردیبهشت‌ماه به صورت رایگان از سوی این فرهنگ‌سرا ارایه می‌شود.

سید رضا هاشمی روز یکشنبه در این زمینه اظهارداشت: در شرایطی هستیم که سفارش اکید بر مراجعه کمتر به اماکن عمومی است و خانواده‌ها می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره بهداشت روانی در زمینه مبارزه با کرونا، مدیریت استرس و همچنین چالش‌های اعضای خانواده با مشاوران فرهنگ‌سرای معراج تماس بگیرند و از خدمات مشاوره این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی افزود: خدمات مشاوره و روان‌شناختی ویژه شهروندان با هدف ارتقای سطح سلامت، افزایش تاب‌آوری اجتماعی و کاهش اضطراب در دوران شیوع بیماری کرونا همه روزه ارایه می‌شود.

مدیر فرهنگ‌سرای معراج سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات از ساعت ۱۰ تا ۲۱ با فاطمه امینی به شماره ۰۹۱۳۵۹۶۸۵۰۶ و از ساعت ۱۸ الی ۲۲ با حسین ملک‌زاده با شماره ۰۹۱۳۷۴۲۵۶۴۸ تماس بگیرند و مشکلات، پرسش‌ها و نگرانی‌های خود را با این کارشناسان در میان بگذارند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه انتقال مشاوره و توصیه‌های روان‌شناسان برای خانواده‌ها در این شرایط ضرورت داشت، فرهنگ‌سرای معراج در دوران شیوع کرونا به ویژه همزمان با تعطیلات نوروز، ارایه خدمات برای عموم شهروندان را در دستور کار خود قرار داد. 

گروه روان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز برای جلوگیری و کاهش آسیب‌های ناشی شیوع ویروس کرونا در شهرستان، خط تلفن ۵۵۵۸۲۵۰۳ را برای بیماران و خانواده‌های آنها اختصاص داده است.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، به بیشتر نقاط جهان سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بنابر آخرین آمارهای رسمی، ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۹۲۲ نفر در جهان به این بیماری ویروسی مبتلا شدند و ۲۰۳ هزار و ۵۹۶ نفر جان‌باختند.

این ویروس همچنین تا کنون به ابتلای ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر و فوت پنج هزار و ۷۱۰ نفر در کشور منجر شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*