اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » برق
رئیس اداره برق
افزایش متوسط ۶ درصدی میزان مصرف برق مردم کاشان در ایام شیوع کرونا
نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته اتفاق افتاد؛

افزایش متوسط ۶ درصدی میزان مصرف برق مردم کاشان در ایام شیوع کرونا

رئیس اداره برق کاشان گفت: در ایام شیوع کرونا میانگین مصرف برق مردم کاشان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

علیرضا عرب بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته و تأثیر آن بر صنعت برق کشور اظهار داشت: از همان روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، مدیریت برق کاشان با تشکیل جلسات اضطراری به برنامه‌ریزی و مدیریت مواجهه با این بیماری پرداخت و با توجه به زیرساخت‌های خدمات غیر حضوری تا حد امکان مردم شهرستان کاشان را از وجود سامانه‌های غیر حضوری مطلع کرد.

وی سامانه غیر حضوری سمیع به شماره تلفن ۳۷۱۲۱ و سامانه اتفاقات و حوادث به شماره ۱۲۱ را از جمله سامانه‌های غیرحضوری برای ارائه خدمات به شهروندان کاشانی دانست و ابراز داشت: خوشبختانه با اطلاع رسانی‌های انجام شده، حجم حضور مردم در مدیریت برق کاشان به خصوص در روزهای پایانی سال به مقدار قابل توجهی کاهش یافت.

رئیس اداره برق کاشان با اشاره به تعطیلی قابل توجه واحدهای اداری، صنعتی و صنفی در ایام شیوع کرونا در شهرستان کاشان تصریح کرد: با وجود این تعطیلی‌ها مصرف میانگین برق مردم کاشان در ایام شیوع کرونا نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت.

افزایش ۱۳ درصدی مصرف برق مردم کاشان در هفته اول فروردین امسال

وی با بیان اینکه این افزایش میزان مصرف برق در هفته اول فروردین به میزان ۱۳ درصد بود، خاطرنشان کرد: پیک مصرف در فیدرهای خانگی نیز در ایام شیوع کرونا نسبت با مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافت.

عرب بیگی با اشاره به افزایش مصرف برق و همچنین بارش‌های شدید نزولات جوی و طوفان‌های رخ داده در این ایام بیان داشت: با زحمات پرسنل و کارکنان این مدیریت در پایداری شبکه برق، کمترین میزان خاموشی ثبت شده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را شاهد بودیم.

انجام ۹۰ عملیات فقط در ۴۸ ساعت برای پایداری شبکه برق کاشان

وی افزود: به طور مثال در ۴۸ ساعت بارندگی پیاپی در شهرستان کاشان در ایام عید نوروز ۹۰ مورد عملیات از واحد عملیات و اتفاقات صورت پذیرفت تا شبکه برق پایداری خود را حفظ نموده و با وجود بارندگی شدید کمترین میزان خاموشی ثبت گردید.

رئیس اداره برق کاشان با بیان اینکه مصرف برق در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است، متذکر شد: این عدد در میانگین کشور کمتر از ۶ درصد است که نشان از مصرف زیاد مردم دارد و باید اصلاح الگوی مصرف توسط شهروندان کاشانی مدنظر قرار گرفته شود.

پیش بینی ورود کولرهای گازی بی کیفیت و کم مصرف به بازار و افزایش مصرف برق در ماه‌های گرم امسال

وی با اشاره به پیش بینی ورود کولرهای گازی بی کیفیت و پرمصرف به بازار و افزایش مصرف برق شهروندان کاشانی در ماه‌های گرم امسال یادآور شد: با توجه به این موضوع و احتمال افزایش مصرف برق ۶۰ دستگاه ترانس جهت تقویت شبکه نصب شده تا در ضعف ولت تابستان به ما کمک کند.

مردم کاشان همیشه جز مشترکان خوش حساب شرکت توزیع برق استان اصفهان هستند

عرب بیگی با بیان اینکه مردم کاشان همیشه جز مشترکان خوش حساب شرکت توزیع برق استان اصفهان هستند، گفت: امیدواریم شهروندان کاشانی همچنان همانند گذشته با پرداخت قبوض معوقه خود ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف برق در شهرستان کاشان به ترتیب در بخش‌های صنعت، خانگی، تجاری و کشاورزی است، اظهار داشت: افزایش مشترکین مدیریت برق کاشان نسبت به سال گذشته آن به میزان ۲.۵ درصد افزایش داشته که در حالت عادی همین میزان افزایش مصرف برق پیش‌بینی می‌شود اما این افزایش با داده‌های موجود پیش بینی ۲۰ درصد را نشان می‌دهد.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*