اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اسلایدر » فرمانداری
فرمانداری کاشان
بیش از ۲۸۰ تن برنج و شکر در کاشان توزیع می‌شود

بیش از ۲۸۰ تن برنج و شکر در کاشان توزیع می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از توزیع افزون بر ۲۸۰ تن کالای اساسی شامل برنج و شکر در سطح این شهرستان خبر داد.

مسعود خاندایی روز یکشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان کاشان گفت: با توجه به وضعیت سخت جنگ اقتصادی و مشکلات مردم و از سویی دیگر شیوع کرونا در منطقه، به منظور تامین بخشی از نیازهای مردم در حدود ۲۸۰ تن برنج و شکر با نرخ دولتی در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ابتدای اردیبهشت ۹۹ نیز نزدیک به ۳۰۰ تن محصول شامل سیب، پرتغال و برنج با نرخ دولتی در سطح شهرستان با هدف تنظیم بازار با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان توزیع شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان همچنین به تصمیم‌گیری و نرخ‌گذاری برخی از محصولات مورد نیاز مردم در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: زولبیا و بامیه یکی از محصولات ویژه این ماه مبارک است که قیمتش با نرخ هر کیلو ۲۰۰,۰۰۰ ریال به تصویب رسید و باید با رعایت کامل مسایل بهداشتی تهیه شود.

وی تاکید کرد: هر گونه فروش با قیمت بالاتر از نرخ مصوب تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

خاندایی در ادامه به وضعیت افزایش تولید گل محمدی در کنار شرایط اضطراری مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان و رفع نگرانی کشاورزان اشاره کرد و اظهارداشت: به منظور جلوگیری از وارد آمدن زیان بیشتر به کشاورزان و نزدیکی موسم گلابگیری، نشست با کارخانه‌داران و تولیدکنندگان گلاب و گل محمدی فوری انجام و مشکلات گلکاران تا پایان هفته جاری برطرف می‌شود.

وضعیت بازار مصالح ساختمانی نیز در ادامه این نشست مورد بررسی قرار گرفت که با افزایش بی‌رویه نرخ شن، ماسه و گچ مخالفت و قرار شد که نرخ مصوب تا پایان هفته بررسی و اعلام گردد.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*