اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا .... شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ .... یا عَلِیُ یا عَظیمُ یا غَفُورُ یا رحیمُ أنْتَ الرَّبُّ العظیمُ الَذی لیس کَمِثْلِهِ شَی ءٌ و هُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ وَ هذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ و کَرَّمْتَهُ و شَرَّفْتَهُ و فَضَّلْتَهُ عَلَی الشُّهُورِ و هُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَی و هُوَ شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أَنْزَلْتَ فِیهِ الْقُرانَ هُدی لِلنّاسِ و بَیناتٍ مِنَ الْهُدی و الْفُرْقانِ و جَعَلْتَ فیهِ لَیلَةَ الْقَدْرِ و جَعَلْتَها خَیرا من أَلْفِ شَهْرٍ فَیاذَ الْمَنِّ و لا یمَنُّ عَلَیکَ مُنَّ عَلَی بِفَکاکِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنُّ عَلَیه وَ أَدْخِلْنی الْجَنَّة بِرَحْمتِکَ یا أرْحَم الرّاحِمِینَ
۞ سرخط اخبار

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » کرونا
بانوان جهادی کاشان
۱۵هزار گان توسط بانوان جهادی کاشان تهیه و توزیع شد

۱۵هزار گان توسط بانوان جهادی کاشان تهیه و توزیع شد

تهیه و توزیع میان وعده نیز توسط بانوان کاشانی از دیگر اقدامات بود به نحوی که با تهیه دو تن هویج و یک تن پرتغال نسبت به تهیه آبمیوه طبیعی اقدامات لازم صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مسعود دهقانی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: ایام مختلف هفته سلامت حوزه‌های مختلف را شامل می‌شود و هر روز برای توجه بیش از پیش به یک بخش خاص، روزهای هفته سلامت به نام‌های گوناگونی نامگذاری شده است.

وی ضمن اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه بهداشت و درمان به ویژه در ایام شیوع وی رو کرونا افزود: 100 واحد بهداشتی با 600 نیرو در منطقه کاشان ارائه خدمات دارند و جمعیت 500هزار نفری را تحت پوشش قرار دادند و با حمایت همه جانبه مردم در ایام شیوع ویروس کرونا توانستیم این ویروس را به خوبی تا این لحظه کنترل کنیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کاشان از غربالگری 462هزار نفر خبر داد و ابراز داشت: این میزان غربالگری نشان‌دهنده تحقق 98 درصدی غربالگری است و به 26هزار نفر با علائم ویروس کرونا خدمات ارائه شد تا نیازی به مراجعه به بیمارستان نداشته باشند.

وی ضمن اشاره به تلاش‌های متعدد بهورزان در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: بهورزان در حوزه‌های مختلف حتی در زمان خاکسپاری وظایفی بر عهده داشتند و این موضوع نشان‌دهنده وظیفه خطیر و سنگین بهورزان در عرصه بهداشت و درمان با شیوع ویروس کرونا است.

بانوان جهادی کاشانی 15هزار گان تهیه و توزیع کردند

عفت پدرام‌فر ضمن اشاره به اقدامات بانوان کاشانی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: کمبودهای بیمارستان شهید بهشتی کاشان از طریق نمایندگان اعلام و بانوان جهادی کاشانی تا حد امکان و با توجه به ظرفیت نیازمندی های بیمارستان شهید بهشتی را تامین می کردند.

وی ضمن اشاره به دوخت و تخصیص 15هزار گان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان افزود: تهیه و توزیع میان وعده نیز توسط بانوان کاشانی از دیگر اقدامات بود به نحوی که با تهیه دو تن هویج و یک تن پرتغال نسبت به تهیه آبمیوه طبیعی اقدامات لازم صورت پذیرفت.

عضو شورای شهر کاشان از تهیه ارزاق به ارزش 200 میلیون تومان توسط خیران و اختصاص آن در چند نوبت ابراز داشت: با شناسایی افراد نیازمند این ارزاق میان نیازمندان در چند مرحله توزیع شد و مرحله آخر این اقلام حمایتی در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

مسافران کاشانی فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند

محمدرضا متشکره ضمن اشاره به راه‌اندازی اتوبوس‌های شهری کاشان اظهار داشت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم به دلیل آنکه ویروس کرونا همچنان وجود داشته و ریشه‌کن نشده است مسافران از ماسک و دستکش و از مواد ضدعفونی تعبیه شده به هنگام ورود به اتوبوس استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان ضمن تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: اقدامات بهداشتی و مراقبتی برای رانندگان پیش‌بینی شده است و از تمامی شهروندان تقاضا داریم تا نکات بهداشت فردی و فاصله یک متری را رعایت کنند تا مشکل و مورد خاصی را شاهد نباشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*